JAK SZYBKO SCHUDNAĆ? METAMORFOZA W 5 MIESIĘCY!!!!! ŻYWIENIE, FITNESS, ŻYCIE :)
wtorek Październik 24th 2017

Kategorie

Treści własne

Archiwa

SIEMIĘ LNIANE

Flax seeds, Linseed, Lin seeds close-upPOLSKIE CHIA

Dużo osób nie wie, że zamiennikiem jakże bardzo promowanych nasion chia
( powalają ceną) jest nasze polskie siemię lniane, które posiada takie same
właściwości a nawet lepsze. Więc po co poddawać się i kupować
coś co jest objęte bardzo dobrym marketingiem?
Siemię lniane ma wpływ na strukturę naszego przewodu pokarmowego, działa
osłabiająco na żołądek i jelita a także reguluje ich pracę.
A teraz dla tych co walczą z nadwagą – POMAGA W ODCHUDZANIU.
Obniża cholesterol ( ten zły), poprawia krążenie. Wpływa doskonale na nasze włosy,
paznokcie i skórę. Reguluje hormony.
Siemię najlepiej spożywać codziennie po jednej łyżeczce. Ziarna lnu mają bardzo wysoką
zawartość błonnika :)
Cudownym produktem jest również olej lniany ( ale ma krótki termin ważności i należy
trzymać go w lodówce bo może zjełczeć)

W zależności od dolegliwości, na które siemię ma pomóc, stosuje się je w różny sposób.

* na odchudzanie: łyżeczkę świeżo zmielonego siemienia lnianego zalewamy szklanką wrzątku i odstawiamy pod przykryciem na 15 minut. Taki napar należy pić rano i wieczorem.
* na infekcję dróg oddechowych: do naparu (przygotowanego jak wyżej) dodać trochę miodu Tak przygotowane siemię nawilży śluzówki i wzmocni układ immunologiczny, ułatwiając szybki powrót do zdrowia.
*  dla zachowania zbilansowanej diety: siemię przygotowane jak wyżej można spożywać nie tylko z miodem, ale również z owocami np. truskawkami lub malinami. Staną się wówczas rewelacyjnym rozwiązaniem zapewniającym smak i dodatkowe witaminy, które przy spożyciu będą lepiej przyswajane przez nasz organizm.
*  na podrażniony żołądek: najlepszy jest odwar z nasion lnu. Przygotowujemy go nieco inaczej. Łyżkę siemienia lnianego zalewamy szklanką letniej wody i powoli gotujemy  pod przykryciem przez 15 minut. Odstawiamy do wystygnięcia i cedzimy. Jest to rewelacyjny środek łagodzący podrażnienia żołądka. Skoncentrowana maź ma jednolitą konsystencję, która nie zmienia się podczas jej spożycia i jest również rewelacyjną osłoną żołądka i jelit przed szkodliwymi kwasami oraz wydzielinami układu trawiennego w naszym organizmie.
* na biegunkę: robimy napar z siemienia czyli odstawiamy zalany gorącą wodą na godzinkę, a następnie odcedzamy ziarenka, pijemy sam wywar trzy razy dziennie aż biegunka ustąpi.
Naparem z siemienia można też przemywać skórę w przypadku półpaśca, łuszczycy, czyraków. Pomoże także rewelacyjnie na zaparcia.

Cudowne ziarenka możemy dodawać do wszystkiego: owsianki, sałatek, serków, pieczywa……

STOP OTYŁOŚCI

Nie trać czasu na leżenie! Życie jest za piękne i za krótkie, żeby leżeć bezczynnie.

Witam Was 1-go marca :))

Co to oznacza? Idzie wiosna, coraz więcej spaślaków będzie widocznych na ulicach :/

(tak, tak nie będę tego kryła)

Nie można pobłażać grubasom i udawać, że nimi nie są!!!!

Mi osobiście to wymiotować się chce jak na takich patrzę- naprawdę.

Wiem sama kiedyś byłam otyła aleeeee ludzieeeeeeeeeeeeeee ileż można ładować w siebie towaru?!!!

Grubasy to do Was- chcecie, żeby wszyscy patrzeli na Was z politowaniem i obrzydzeniem?!

No raczej nie! Więc marsz na ćwiczenia- ale też nie odrazu wycisk bo muszą być jakieś granice rozsądku.

Powoli ograniczyć jedzenie i ćwiczyć. Zacząć od 10 min dziennie , czy to dużo???? Nie, więcej czasu tracicie

na opychanie się niezdrową żywnością.. To ten czas, to Twój czas!

Zobaczysz będziesz piękna i odzyskasz siebie!

 

Przykładowe ćwiczenia na początek:

 

 

 

Zobacz jakie to proste…………. kilkanaście minut dziennie do szczęścia.

 

p.s. Drogie Mamy proszę nie karmcie swoich dzieci świństwem, nie ładujcie w ich małe żołądeczki gówna!

CHCESZ UTRZYMAĆ FORMĘ? PRZEKROCZ NORMĘ!

Zamień:

6 godzin snu na 8 godzin!

Napoje gazowane na niegazowaną wodę mineralną!

Windę na schody!

Batonik na jabłko!

A przede wszystkim zwykłą mąkę na orkiszową!

 

Na dzisiaj polecam świetne ćwiczenia na pośladki, brzuch i nie tylko! TOMEK CHOIŃSKI !!

Zdrowy kręgosłup

Czujesz nieraz zmęczenie i napięcie w jednym z odcinków kręgosłupa? Musisz zadbać również o swój kręgosłup. Przy najmniej raz w tygodniu zrób sobie Pilates, ćwiczenia rozluźniające mięśnie. Gwarantuje że poczujesz się jak młody Bóg a twój kręgosłup będzie jak nowo narodzony, spróbuj a już nigdy nie przestaniesz ćwiczyć Jogi czy Pilatesu. Te ćwiczenia nie tylko wpływają kojąco i regenerująco na kręgosłup ale również na nas samych, naszą duszę. Po wykonywaniu tych ćwiczeń człowiek jest wyciszony, uspokojony i wniebowzięty. Oczywiście nie wszyscy mogą wykonywać każde ćwiczenia- dlatego jeśli przy wykonywaniu jakiegokolwiek ćwiczenia poczujesz ból musisz je natychmiast przerwać i robić inne.

 

Także musimy dbać o swój kręgosłup żeby był zdrowy i żebyśmy mogły wykonywać bez bólu inne ćwiczenia :)

poniżej kilka linków na fajne ćwiczenia

DLA POCZĄTKUJĄCYCH:

DLA ZAAWANSOWANYCH:

 

Dziadek ma trochę ćwiczeń i są bardzo fajne- polecam :0

CIASTO MEGA CZEKOLADOWE Z CHILLI

Masz nieraz ochotę na coś mocno czekoladowego a zarazem pikantnego?

Uwielbiam czekoladę :pppp zresztą chyba każdy ją lubi :p
Ale cóż jeśli chcemy trzymać linię, możemy sobie pozwolić na chwilę
rozkoszy raz na jakiś czas :/
Od paru dni w głowie kłębiły się myśli ” CZEKOLADA” i ” CHILLI”
Straszne :///////// bo musiałam zrobić sobie ciasto czekoladowe.
Potrzebne składniki:
- 3 tabliczki gorzkiej czekolady,
- 100 g masła,
- 5 jajek,
- 80 g cukru
Czekoladę rozpuścić razem z masłem na małym ogniu.
Białka ubić razem z 40 g cukru. Żółtka utrzeć z resztą cukru. Do żółtek dodawać
ostygnięta czekoladę i mieszać, następnie dodawać powoli ubitą pianę z białek
 i mieszać delikatnie.
Całość przełożyć do formy okrągłej ( 24 cm).
Piec w nagrzanym piekarniku  30 min w 180 stopniach.
ciacho
Ten przepis jest  jest na chwilkę słabości do słodyczy :))

BATONIKI MUSLI

Nie kupujcie gotowych batoników w sklepach!!!!!! Te batoniki tzw. FIT niestety
nie są takie zdrowe. Owszem są w nich płatki owsiane, bakalie czy suszone
owoce ale wszystkie z nich mają w swoim składzie syrop fruktozowo- glukozowy
albo inne świństwa, które przyczyniają się do naszego tycia a nie chudnięcia!
Takie batoniki możecie sobie przygotować same w domu. Są rewelacyjne na przekąskę
lub śniadanie. Możecie również dać je dziecku do szkoły bez wyrzutów sumienia.

Zdrowe batoniki Musli bez pieczenia

Potrzebne składniki:
- 100 g płatków owsianych,
- 100 g masy orzechowej crunchy,
- 100 g  miodu,
- 50 ml mleka,
- i dowolnie to co lubisz ja dałam garść rodzynek,
  garść żurawiny i garść orzechów brazylijskich
Wszystko razem dokładnie mieszamy, przekładamy do małej blaszki keksówki
lub do jakiegoś pojemniczka i mocno ugniatamy. Wkładamy na kilka godz do lodówki.
Gotowe batoniki kroimy i jemyyyyyyyyyyyyy ( wychodzi 6 batoników)
Te batoniki będą bardziej miękkie ale są pyszne.  Wydaje się, że są bombą kaloryczną
ale jaką zdrową :)
IMG-1485632557186-V_resized
I co zdrowe jedzenie jest niedobre?
Zaczął się nowy miesiąc. Czy Twoje postanowienia są nadal aktualne?
Ciało samo się nie zrobi PAMIĘTAJ!!!!!!!!!
Zaczynamy!

#ZDROWE JEDZENIE# PSTRĄG ŁOSOSIOWY# BATAT

I JAK???

Jesteś gotowa?
Żeby Ciebie troszkę namówić na to zdrowe jedzenie mam dla Ciebie coś na początek!
Przekonaj się jak możesz smacznie i zdrowo jeść.
Może obiadek???
 
Pstrąg łososiowy w soku z cytryn i pomarańczy
 
Potrzebne składniki: 
pstrąg łososiowy,
- 2 cytryny i 3 pomarańcze,
- 4 ząbki czosnku,
- przyprawy: chilli, czosnek, pieprz ziołowy i pomarańczowy, sól morska,
- 1 batat,
- 4 łyżki jogurtu naturalnego,
- koperek
Pstrąga trzeba wcześniej zamarynować we wspomnianym soku z 2 cytryn i z 2 pomarańczy.
 Do marynaty dodajemy również 2 ząbki czosnku w plasterkach. Dwie godzinki w lodówce w zupełności wystarczą.
Zamarynowanego pstrąga przyprawiamy solą i pieprzem. Wkładamy go w folię do pieczenia i jeszcze na niego
kładziemy plasterki pomarańczy. Zapiekamy w piekarniku około 25 min w 200 stopni na termoobiegu. Następnie
otwieramy folię, posypujemy naszą rybkę koprem i pieczemy jeszcze przez 15 min ale już bez termoobiegu.
Po co batat?
Batata gotujemy i blendujemy z chilli, czosnkiem i jogurtem. To jest danie mistrzów!!!!!!!!! Uwierzcie mi! Warto!
IMG-20170130-WA0000
Jutro wrzucę pomysł na zdrową przekąskę!!!!!!!!!
I jak zaczynasz ze mną?!
Chodź nie pożałujesz.

Menu- zasady żywieniowe!

 

Dziś zadbaj o swoje zdrowie, byś nie musiała o nim marzyć, gdy będziesz w niemocy.

 

Moje zdrowe żywienie zaczęło się w prosty sposób………na początku wyeliminowanie produktów które sama wiesz albo się domyślasz że ci nie służą.
Ja odrzuciłam:
Napoje gazowane, soki w kartonach które mają całą tablicę Mendelejewa w składzie! Zastąpiłam wodą niegazowaną
Herbata czarna- herbata zielona i wszystkie ziołowe ( szłwia, rumianek, mięta, koper włoski, pokrzywa i wiele innych)
Cukier biały- możesz zastąpić trzcinowym lub miodem ja wyeliminowałam całkowicie ( pamiętaj miód musi być z pasieki bo te sklepowe mają dodawany cukier!!!!!!!)
Mąka pszenna na razową, owsianą, orkiszową  ( nieraz robię naleśniki)
Białe pieczywo całkowicie odrzuciłam w zamian jem WASA lub ciemny chleb ( uważaj na ciemny chleb bo jak ma karmel lub słód jęczmienny to znaczy że jest barwiony a nie razowy),
Olej zastąp oliwą lub olejem kokosowym
Sól zwykłą  zastąp morską lub himalajską
KOSTKI ROSOŁOWE- zabójstwo  :evil: :evil:
Słodycze, ALKOHOL ( nie mówię, że trzeba go całkowicie odstawić bo skłamałabym gdybym napisała, że nie wypije od czasu do czasu)
Panierki wszystkie odstawiamy- smaż bez, bądź grilluj
Tłuste wędliny, z mięsa nie rezygnuj całkowicie chyba że jesteś wegetarianką
Majonez, wszystkie sosy odstawiamy
Masło, margaryny
Białe ryże i makarony zamiast tego kasze, dziki ryż, razowe makarony
Już po odstawieniu tych produktów zobaczysz że waga spada!!!!!!
Czytaj etykiety wszystko co ma syrop glukozowo- fruktozowy też wpływa na nas niekorzystnie bo tyjemyyyyyyy
Teraz sklepy oferują dużo produktów zdrowych mają wręcz całe regały żywności pysznej i niekoniecznie drogiej!
Jedz dużo owoców ( do 16 gdyż po tej godzinie owoce wydzielają fruktozę której nasz organizm nie jest w stanie spalić i się odkłada w boczkach:/ no chyba że tyle ćwiczysz w ciągu dnia że możesz), białka, warzyw, rób sobie koktajle, soki ze świeżo wyciskanych warzyw i owoców.
Musli rób sama – te sklepowe też pozostawiają wiele do życzenia przykład musli domowego : płatki owsiane, suszone owoce różne jakie tylko lubisz ale tu uwaga nie przesadzaj z daktylami i rodzynkami bo mają tez nieco wyższy indeks glikemiczny a to znaczy że te produkty szybciej spalamy i robimy się szybciej głodne), orzechy ale nie karmelizowane, wiórki kokosowe, cynamon PYCHA
Rób sobie sałatki, gotuj jajeczka, jedz ryby!
Wszystko w nadmiarze szkodzi dlatego musisz urozmaicać sobie dietę swoją.
Ja nienawidzę restrykcyjnych diet i katowania się filiżanką kawy i jajkiem zresztą to jest niezdrowe i może prowadzić do poważnych szkód w naszym organizmie! Parę lat temu próbowałam takich diet z myślą, że schudnę w tydzień- jachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nie ma! Nic nie ma już, teraz, już teraz to możesz zacząć dążyć do tego żeby schudnąć, PAMIĘTAJ!!!

OD CZASU DO CZASU POZWÓL SOBIE NA BATONIK LUB KAWAŁEK PIZZY Z UMIAREM! NIE MOŻEMY NON STOP SIĘ OGRANICZAĆ WIĘC POZWÓL SOBIE, ZRESZTĄ Z CZASEM SAMA ZOBACZYSZ ŻE NIE BĘDZIESZ CHCIAŁA JEŚĆ ŚWIŃSTW BO BĘDZIE CI SZKODA ĆWICZEŃ I WSZYSTKIEGO!  ZMIENI SIĘ TWOJE MYŚLENIE! MASZ OCHOTĘ NA LODA- ZJEDZ ALE NIE 2L NA RAZ!

Na obiad 300 g na talerzu,  zimą 350 g. Kup sobie wagę łatwiej będzie ważyć posiłki  :lol:
Nie podjadaj między posiłkami!!!!
Wyznacz sobie godziny posiłków. Ja zaczynam pracę od 7:00  . Musisz sobie rozplanować tak dzień żeby zjeść od 4 do 5 posiłków.
ja jem 7:00, 11:00, 14:00,17:00,20:00 oczywiście zmieniam czasem te godziny bo nie zawsze jest wszystko zaplanowane. Alleeee aleeeee jak wiesz, że nie będzie Ciebie w domu tylko gdzieś w miejscu publicznym nic nie stoi na przeszkodzie żebyś wyciągnęła z torebki kefirek lub serek wiejski  :lol: :lol: :-D :-D
Wypisz na kartce co jesz i zerknij, czy i co jesz niezdrowo! Skreśl to co szkodzi i nie kupuj do swojej lodówki już nigdy więcej! Wypisz produkty które lubisz i staraj się z nich komponować gotowe dania! Ale nie przesadzaj! Nie myśl że jak zjesz 1 kg szpinaku to będziesz jak PAPAJ- bo to jest bajka musiałabyś zjeść jego tonę żeby były rezultaty  :-D

Pamiętaj !!!!

Zaczynamy ćwiczyć co najmniej 2 godz po posiłku.

Biegnij  po zakupy i działaj  :twisted: :twisted:

Zdecydowałaś się? Tylko trzy kroki do nowej Ciebie!

W następnym tygodniu mamy nowy miesiąc. Jesteś gotowa na rewolucje w swoim życiu?
Już tyle czasu Tobie piszę i zachęcam, teraz musisz się skusić!
W następnym tygodniu zaczynamy.
Zjedz sobie w weekend swój ostatni posiłek :ppp brzmi to jak przy karze śmierci :p
Ale to nie kara to drzwi  do nowej Ciebie, tylko musisz zechcieć je otworzyć!
Nie bój się!!!! Pamiętaj pierwszy krok- KUCHNIA ( pozbywamy się tego co może nas
kusić i jest niezdrowe).
Drugi krok to wygodny strój do ćwiczeń. Nie zapominaj o butach bo bez nich
będzie Ci trudniej wykonać niektóre ćwiczenia.
Trzeci krok to CHĘCI!!!!!!!!!!
Zobaczysz już w lato będziesz zachwycać się swoim ciałem.
Dla tych co już ćwiczą krótko propozycja:

Pyszny pożywny koktajl po ćwiczeniach:

 
banan, seler naciowy, brzoskwinia, mleko
Jest wspaniały: pijesz go i chcesz więcej :pppp
jul2
Cichoooooooooooooooo nikomu nic nie mówimy, że zaczynamy ćwiczyć!!!!!! Później będzie Ci głupio jak zrezygnujesz. Niech sami zobaczą efekty :pppp

Metamorfoza z…………….hmmmm chcesz tego czy nie?

Przemyślałaś? Zaczynasz? Czy postanowiłaś  zacząć od nowego miesiąca?

Pamiętaj jak masz coś zrobić zrób to dzisiaj – nie odkładaj!!! W lutym Ci
coś wypadnie i powiesz: „od marca” a wakacje coraz bliżej!!
Pomierz się, zważ wykombinuj jakiś strój i buty sportowe i zaczynaj!!!!
Myślę, ze powinno być łatwiej ze zmianą nawyków żywieniowych.
Nic nie musisz robić oprócz wyrzucenia niezdrowych produktów ze swojej
kuchni i zaopatrzenia się w zdrową żywność. Niestety niektóre niby zdrowe produkty
nie są tak zdrowe jak producent podaje w reklamie bądź na froncie etykiety ( musisz
czytać skład).
Jak już będziesz miała w swoim królestwie wszystko to czego potrzebujesz, możesz zacząć
przygotowywać sobie posiłki. Pamiętaj jemy od 4 do 5 posiłków dziennie co 3-4 godziny
i nie podjadamy!!!
Następnie możesz powoli przekonywać się do ćwiczeń. Na początku krótkie serie.
E. Chodakowska ma troszkę tych króciutkich programów ale to one na początku Twojej
drogi okażą się Twoją zmorą :pppp
np.
PAMIĘTAJ ZDROWE ODŻYWIANIE TO AŻ 70% SUKCESU TWOJEJ METAMORFOZY  A 30% TO ĆWICZENIA
Ale ćwiczyć trzeba, żeby ciało było jędrne a nie obwisłe.

Ruszamy dupska z kanapy!!!!!!!!!!

Wciąż nie możesz się ogarnąć? Wstawaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dupsko samo się nie zrobi!!!!!!

Jak będziesz leżała na kanapie i myślała o tym, ze chcesz mieć piękne ciało i chętnie oglądać

się w lustrze to nie osiągniesz tego!!! Po co oglądać zdjęcia innych dziewczyn, które osiągnęły

sukces i przeszły metamorfozę???? Po co katować się wpisami i patrzeć na ładne tyłki i brzuchy?

Przecież Ty też możesz tak wyglądać- wystarczy WSTAĆ!!!!!!  Jeśli bardzo czegoś chcesz to osiągniesz

to! Widocznie wolisz dalej siedzieć i użalać się nad sobą! To jest ten dzień, to jest dobry moment

na to aby coś zmienić w swoim życiu- zobaczysz, zaufaj mi będziesz zadowolona. Będziesz unosić

się nad ziemią!!!! Zacznij już dzisiaj!!!!!

- ZMIEŃ SWOJE NAWYKI ŻYWIENIOWE,

- ZMIEŃ SWOJE MYŚLENIE,

- ZACZNIJ ĆWICZYĆ: SIŁOWNIA, FITNESS, BIEGANIE ( ale pamiętaj jak zdecydujesz się na biegi

Twoje nóżki nie będą zbyt ładne),

- POWIEŚ SWOJE ZDJĘCIE NA LODÓWCE- TO BĘDZIE DOBRA MOTYWACJA,

Postaw sobie te 4 pkt za cel a będziesz szczęśliwa. Nie mówię, żebyś katowała się głodówkami

NIEEEEEEEEEE, zdrowe żywienie. Nie pisze dieta bo nie lubię tego słowa, często jest źle kojarzone

bo niektóre z Was myślą DIETA- GŁODÓWKA! Nie!!!!! Masz jeść regularnie bez podjadania.

Nie mówię, ze będzie łatwo, ale jak zobaczysz pierwsze efekty będziesz HAPYYYYYYYYY

Trzymam kciuki i wierzę w Ciebie- My kobiety jesteśmy silne!

 

Na początku zacznij od krótkich ćwiczeń po 10 min!

WALCZ- NIE PODDAWAJ SIĘ A OSIĄGNIESZ SUKCES!

Masz takie dni kiedy myślisz po co to robisz? Po co się katujesz, wyrzekasz? Wtedy obejrzyj swoje zdjęcia

 od początku swojej przygody i będziesz wiedziała po co! Ja pokochałam ćwiczenia i dają one mi dużo radości
 a przede wszystkim upuszczają ze mnie złą energię i jestem spokojniejsza :) Niech nikt nie wmówi Tobie,
 że nie ma sensu i że masz przestać, jeśli się dobrze czujesz i Twój organizm się nie sprzeciwia to rób to dalej 
to Ty masz się dobrze czuć sama ze sobą- Twoje życie, Twoje wybory. Robisz to na co masz ochotę.

 
Nie poddawaj się-  potrafisz i osiągniesz sukces!Tylko musisz bardzo tego chcieć!
Nie spodziewałam się tego nigdy, że moje życie się tak odmieni, że będę taka szczęśliwa i tak naprawdę t
o wszystko dzięki mnie i mojej chęci, mojemu zaparciu i mojej silnej woli
! Powiem Ci tak jestem sama z siebie dumna. 

PODSTAWY ROZPOCZĘCIA METAMORFOZY

Zaczynasz od początku?

Pamiętaj o podstawach rozpoczęcia swojej metamorfozy.
Na samym początku zmierz obwody swojego ciała oraz zważ się.
Zrób zdjęcia całej sylwetki- najlepiej nago żeby móc w kolejnych
miesiącach porównywać rezultaty :pp
Zrób sobie badania- musisz być w pełni zdrowa aby podjąć się wyzwania.
nie możesz mieć np niedobory żelaza- bo padniesz!!!!! I naprawdę weźcie to do
siebie bo to nie są żarty- musicie być zdrowe!
Później poukładaj sobie w głowie swoją dietę- nie potrzebujesz tutaj porad dietetyka.
Każda z nas wie co jest zdrowe a co nie. Dlatego jemy tylko i wyłącznie zdrowo.
Posiłki 4-5 dziennie co 3-4 godz. W żadnym wypadku nie podjadamy! Pijemy dużo
wody i herbaty ziołowej. Jeśli naprawdę nie masz pojęcia co masz jeść, wróć do moich
wcześniejszych postów gdzie są gotowe posiłki- i masz problem z głowy.
Następnie ćwiczenia- ćwicz codziennie chociaż po pół godz. Pamiętaj o rozgrzewce
i rozciąganiu. Możesz ćwiczyć na siłowni, w domu przed tv. Zależy od tego jaki masz cel.
Gotowe programy ćwiczeń dostępne są na YT.
Bądź konsekwentna! Systematyczna!
Dasz radę, nie oglądaj się na innych.
I nie kuś się świństwami.
Pamiętaj to tylko pół godz dziennie- szybko zleci a ile robisz dla siebie.
Sama zobaczysz po czasie będziesz chciała więcej i więcej.
A jak zobaczysz pierwsze efekty będziesz latać pół metra nad ziemią.
Gwarantuję Ci to :))))

100% MASŁO ORZECHOWE, HULA HOP

Hula hopaaaaaaaaaaa ciąg dalszy moi drodzy :)

Ale trzeba uważać bo moje ciało cierpi :( siniak na siniaku
Wczoraj tylko pół godzinny trening bo moje obite kości biodrowe nie mogły znieść
dalszego walenia :pp ale i tak warto :p
Fajny przepis na pożywne śniadanko :)
- chlebek owsiany,
- banan,
- masło orzechowe
20170111_071705_resized
Netto ostatnio wprowadziło do swojej oferty zdrowe produkty i powiem szczerze,
że można znaleźć coś zdrowego.
Ja znalazłam dla siebie masło orzechowe- fakt jest trochę kaloryczne ale na śniadanie ok.
Masło ma w swoim składzie same orzechy bez soli, bez cukru i jest pyszne.POLECAM.

Sens życia, tagliatelle ze szpinakiem i kurczakiem, hula hop

Dzisiaj jeden z dziwnych wpisów……………….

Nadchodzi taki czas w życiu, kiedy zaczynasz się zastanawiać nad tym co zrobiłaś
a może nad tym czego nie zrobiłaś. Taki czas dopadł też i mnie :/ Zastanawiam się
czy jestem spełniona? Nieeeeeee raczej nie ale w sumie czego ja oczekuję?
Sama nie wiem, nie wiem czego chce. Mam taką pustkę i mętlik w głowie.
Jak z tego wyjść? Co zrobić żeby mieć satysfakcję, żeby mieć poczucie że
odniosłam sukces? Jak to zrobić? Taka sytuacja w której chce się coś odmienić
ale tak odmienić w 90% ale nie wiem jak – STRASZNE. Kiepski stan, który siedzi
w mojej chorej głowie! Codziennie wstaje i myślę co dalej i co i nic! To musi
samo przyjść ale kiedy jak lata lecą?  Dlatego trzeba się wziąć w garść, ogarnąć.
Jak nie teraz to już nigdy. Nie można się bać, trzeba się realizować i spełniać.
Trzeba robić tak żeby być w życiu szczęśliwym. Tak to jest ten czas nie mogę
być zwykłym pasożytem, który tylko je, wypróżnia się i ćwiczy i kocha.
ZACZNĘ SIĘ REALIZOWAĆ!!!!! To jest dobry wiek!
a teraz żeby nie było tak depresyjnie :) zrobiłam pyszny makaron i dam Ci przepis :)
Potrzebne produkty:
- tagliatelle z chilli 400 g,
- podwójna pierś z kurczaka,
- szpinak 450 g ( ja dałam mrożony),
-2 jajka,
- pęczek natki pietruszki,
- przyprawy: sól morska, pieprz czarny i ziołowy, czosnek, rozmaryn
- parmezan do posypania
 IMG-1483978873571-V_resized
wychodzi pycha :))) i dużo ( dla 4 osób)
Jeśli chodzi o ćwiczenia to wczoraj walczyłam z hula hop- dosłownie!!!!!!!! 50 min potu
i obijania kości kółkiem ale warto chociaż dzisiaj mnie wszystko boli :(
Polecam lećcie do sklepu po hulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nowy Rok- nowe postanowienia. Konsekwencja.

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

Nowy Rok, nowe wyzwania, postanowienia. Hmmmm każdy z nas
ma postanowienia ale co zrobić, żeby w nich wytrwać i realizować krok
po kroku to co sobie założyliśmy? Trzeba zacząć od poukładania sobie w głowie.
Czy ja dam radę? Czy wyznaczone cele nie przewyższają moich możliwości?
Jeśli już odpowiemy sobie na te pytania możemy zacząć przygotowywać się do realizacji.
Konsekwencja i silna wola to są Twoi sprzymierzeńcy. Jeśli będziesz mieć chwile zwątpienia
a każdy je ma- przypomnij sobie po co to robisz!
Moje cele na ten rok, jeśli chodzi o sferę fizyczną to utrzymać to co do tej pory zbudowałam
oraz kształtowanie sylwetki czyli dalej dążenie do perfekcji, która siedzi w mojej głowie.
W tym roku ćwiczenia będę wykonywać naprzemiennie czyli nie będę cisnąć codziennie
na macie przed tv a wprowadzę troszkę różnorodności, żeby się nie znudziło :p
Czyli jednego dnia będę ćwiczyła na macie, drugiego kręciła Hula-Hop :))
Jeśli chodzi o żywienie- dalej to samo czyli zdrowe, regularne posiłki bez podjadania
Noooooooooo od czasu do czasu ( ale tak raz w miesiącu nawet nie) coś niezdrowego :p
Trzymam kciuki za Ciebie :)

#ćwiczenia w parze#motywacja

Jakoś ostatnio nie mam weny na pisanie, nie chce mi się i mam lenia!

Też tak macie?
Ale nie martwcie się nadal ćwiczę i niespodzianka mała………… z kimś :)
Ćwiczy ze mną mój ukochany:) Tak, przełamał się :)
Wiecie jak fajnie razem się ćwiczy :p na pewno raźniej i śmieszniej.
Więc nie ma na co czekać!!!!!!!! Namawiajcie swoich partnerów, żeby podnieśli
dupska z kanapy i zaczęli się ruszać! Faceci są śmieszni chcieliby mieć fajne laski
ale nie pomyślą, że ich kobiety też chciałyby mieć fajnie wyglądających facetów.
Niestety w Polsce faceci po 30 – naprawdę już po 30 zaczynają robić się dziadami.
Fuj jak sobie o tym pomyślę to jest straszne! Czemu Panowie o siebie nie dbają?
Myślicie że fajnie wyglądacie z tymi brzuchami? A poćwiczyć trochę! Pokazać te mięśnie.
Nie mówię już o Panach, którzy nie posiadają uzębienia w tym wieku. Tacy to w ogóle
są skreśleni- nie istnieją dla mnie!
Myślą, że mają żony, dzieci i nic nie muszą ze sobą robić tylko ładują w te swoje
śmietniki. O i jeszcze bezczelnie bajerują inne kobiety – to trzeba mieć tupet!
Oczywiście żeby nie pisać tylko na mężczyzn, niektórych kobiet również się to tyczy
( ale jest ich mniej).
Także dbajmy o siebie:) Nasze samopoczucie się polepszy i będziemy szczęśliwszymi ludźmi!
ćwiczenia na dzisiaj :

Pasztet z selera- nowa odsłona zdrowego selera.

Tym razem przyszła kolej na seler w nowej odsłonie. Wiele z nas zna tak naprawdę seler tylko z tego, że dodaje go do zupy i to też nie zawsze. A to błąd bo seler jest bardzo zdrowy i do tego wspomaga odchudzanie. Seler ma niewiele kalorii bo w 100 g jest 16 kcal. Seler ma w sobie więcej witaminy C niż cytrusy. Uzupełnia w naszym organiźmie niedobory witaminy B oraz kwasu foliowego. Seler bogaty jest w wapń, fosfor i wiele minerałów, które pomagają naszemu organizmowi ich przyswajanie. Kiedyś seler podawano na uspokojenie. Napar z nasion selera koi nasze nerwy a w tych czasach niestety ale chyba każdy powinien pić całe dzbany z samego rana :p

Seler oczyszcza nasz organizm z toksyn dlatego występuje w wielu dietach. Seler obniża również ciśnienie tętnicze we krwi. Poprawia pracę nerek. Seler jest moczopędny. Warto też wiedzieć, że seler ma troszkę duży indeks glikemiczny ale po obróbce czyli surowy seler ma niski a gotowany już troszkę wyższy. Ale czy tak czy inaczej jest zdrowy i warto go jeść.

Dlatego dzisiaj zaproponuję wam coś pysznego :PPP

PASZTET Z SELERA

Potrzebne składniki:

- 2 selery,

- 250 g pieczarek,

- 2 cebule,

- 5 ząbków czosnku,

- 3 jajka,

- szklanka płatków owsianych,

- szklanka wody,

- pół szklanki oliwy,

- sól morska, czarny pieprz i majeranek

Seler przed obraniem pokrój na mniejsze kawałki dopiero później obierz- seler szybko ciemnieje dlatego lepiej najpierw go pokroić aczkolwiek to tyczy się surówek przy pasztecie nie ma to znaczenia bo czy tak czy inaczej wszystko trafi do piekarnika :p

20161119_145930_resized

Cebulkę, pieczarki oraz czosnek – obierz.

 

20161119_150704_resized Seler, cebulę i czosnek trzeba zetrzeć- ja zrobiłam to w maszynie :p szybciej :P

Później wszystko podduś na patelni z wodą i oliwą.

Pieczarki pokrój w drobną kostkę i podsmaż je na patelni.

20161119_154503_resizedSelera jest bardzo dużo dopiero po czasie zmniejszy swoją objętość dlatego możesz to zrobić na dwóch patelniach a później przełożyć. Dusimy około godzinę tak aby wszystko dobrze odparowało. Na koniec łączymy z nim pieczarki i odstawiamy do ostygnięcia. Między czasie blendujemy płatki owsiane ( ja dodałam mieszankę: żytnie, owsiane i i jęczmienne). Płatki dodajesz po to aby pasztet był bardziej zwarty. Płatki chłonną wodę.

20161119_164841_resizedDo ostygniętego selera wsypujemy płatki i przyprawy. Wszystko delikatnie blendujemy. Spróbuj czy ma smak taki jaki Tobie najbardziej odpowiada. Pamiętaj nie dawaj za dużo soli bo seler ma bardzo intensywny i słonawy smak.

Do mieszanki dodaj jajka i dokładnie wymieszaj. Gotową masę przełóż do keksówki i piecz w 180 stopniach na termoobiegu przez godz. Pasztet po ostygnięciu wsadź do lodówki jest smaczniejszy. Pasztet piekłam w keksówce

30 cm x 12 cm

20161120_084843_resizedSMACZNEGO !!!

OBŻARSTWO- jeden z grzechów głównych

Czy przechodząc bądź będąc w piekarni nie cieknie Ci ślinka na te pyszności, które leżą

i wołają kup mnie i zjedz?!!!!!!!!!!!!!
Masakra tyle czasu już minęło od kiedy wzięłam się za siebie a nadal stojąc w kolejce serce ściska
ahhhh te kremy ahhhhhhh te kolorowe ciasteczka :))))
Ale zaraz ukazuje się przed oczami obraz sprzed kilkunastu miesięcy i odchodzą chęci na wszystkie
te ukryte kalorie pod piękną otoczką.
KUMASZ O CO MI CHODZI?!!!!
Zawsze gdy najdzie Cię ochota na to obżeranie się słodyczami przypomnij sobie ten post.
Oczywiście chyba, że już dłuższy czas nie pozwalałaś sobie na małe doładowanie to wówczas
możesz sobie lekko pofolgować- ale lekko. Albo spójrz na swoje zdjęcia i zadaj sobie jedno pytanie?
Czy ja chcę tak wyglądać? Ale pamiętaj dieta to nie wszystko trzeba też ćwiczyć!
Jeśli osiągnęłaś swój cel to ćwicz dalej ale w mniejszym stopniu :)
ja polecam

#chwileZwątpienia#TwojaMetamorfoza

Przychodzi taki czas kiedy Twoja głowa przepełniona jest myślami po co Ci to wszystko? Po co te ćwiczenia, po co dieta? Jak ty przecież kochasz jeść, kochasz te dni w które nic nie robisz. Zadajesz sobie często to pytanie? To szybko sobie odpowiadaj na nie i nie pozwól żeby te pytania pojawiały się! Są to pytania, które prowadzą do zaprzestania tego co robisz! Pytania tzw. zniechęcające, zaprzepaszczające to co do tej pory uzyskałaś. To jest takie samo działanie jak często sobie powtarzasz ” OD JUTRA ZACZYNAM, BIORĘ SIĘ ZA SIEBIE” a tak naprawdę nie zaczynasz. Ile razy tak miałaś- przyznaj się :)Wszystko siedzi w naszej głowie i głęboko w podświadomości, wiem że trudno jest coś zacząć tak samo jak trudno jest coś zakończyć jak już się zaczęło. Musimy sobie zdać sprawę z tego czy my w ogóle chcemy coś zaczynać. Na początku jest stan euforii: biegniesz do sklepu, kupujesz tonę zdrowej żywności- bo tak trzeba. Kupujesz płyty z ćwiczeniami, kupujesz strój. Pierwszy tydzień: jesz i ćwiczysz. Drugi tydzień masz zakwasy, szukasz wymówek ( czyli robisz wszystko żeby nie ćwiczyć), zaczynasz podjadać coś na boku…..i po co Ci to jak tak naprawdę gdzieś głęboko siedzi w Tobie przekonanie że Ty wcale tego nie chcesz! Musisz być pewna, że chcesz tej odmiany. Musisz być gotowa. Jak nie będziesz gotowa to nic z tego nie będzie i nawet nie zabieraj się za nic bo może Ciebie dopaść jedynie efekt JOJO!

Musisz być pewna tak samo jak ja! Musisz tego chcieć! Wytrwałość, sumienność i determinacja to jest klucz do sukcesu.

Jeśli nie wiesz jak zacząć- mogę Ci pomóc!

ćwiczenia na dzisiaj:

BUŁECZKI DROŻDŻOWE- NIE FIT :)

Od czasu do czasu trzeba sobie zaaplikować większą dawkę mocy-  ale nie fit tylko naprawdę porządną dawkę.

Niestety niektórych wypieków czy też potraw nie zastąpimy składnikami fit- bo nie będzie smakowało dobrze.
Tak jest moim zdaniem z bułeczkami drożdżowymi, których nie da się zastąpić niczym innym.
Ciasto drożdżowe tylko z mąki pszennej i co tu dużo pisać?
Moja babcia robiła te bułeczki jak byłam mała a teraz robię je ja- jeśli kiedyś doczekam się gadów małych
to też będą robiły :ppp
Potrzebne składniki:
 
Wychodzi około 20 bułek
- drożdże 30 g,
- 250 ml mleka,
- 550 g mąki pszennej,
- 1 żółtko,
- 2 całe jajka,
- 45 g roztopionego masełka,
- 3 łyżki cukru ( tak cukier!!!!!!!!),
- pół łyżeczki soli,
Nadzienie: nadzienie jakie tylko lubisz ja użyłam twarożku i dżemu porzeczkowego
ale powiem szczerze, że z dżemem są smaczniejsze :p
Kruszonka:
- 120 g mąki pszennej,
- 4 łyżki cukru,
- 60 g miękkiego masła
Dodatkowo potrzebujesz jedno roztrzepane jajko z odrobiną mleka w celu posmarowania bułeczek przed pieczeniem.
Z drożdży robisz rozczyn:
70 ml mleka podgrzewasz na małym ogniu, po ściągnięciu z ognia dodajesz rozkruszone drożdże i łyżeczkę cukru.
Rozczyn dodajesz do mąki i resztę składników oprócz masła. Wszystko dokładnie wyrabiasz około 10 min, na koniec
dodajesz roztopione masło i ponownie wyrabiasz do momentu uzyskania tzw plasteliny :P
Przykrywasz ciasto ściereczką i odstawiasz w ciepłe miejsce na 1,5 godz,
Po upłynięciu tego czasu, ciasto ponownie wyrabiasz przez chwilkę ( oczywiście może być tak, że będzie się lekko
kleiło wówczas dodaj troszkę mąki).
Zaczynamy dzielić bułeczki- każda bułeczka 60 g ciasta.
Bierzesz te 60 g i wałkujesz, wykrawasz szklanką ale taką większą ja mam taką standardową z IKEI 330 ml
2 małe placuszki, na jednym układasz nadzienie a drugim placuszkiem przykrywasz ten pierwszy :P
i zlepiasz paluszkami jak pierożka a następnie znów wykrawasz szklanką, wtedy będziesz miała pewność, że bułka jest dobrze sklejona :p
Takie bułeczki kładziesz na blaszce i przykrywasz jeszcze na pół godz. Po upłynięciu czasu smarujesz bułeczkę roztrzepanym jajkiem
i posypujesz kruszonką ( wszystkie składniki na kruszonkę mieszasz ). Bułki pieczemy 20 min w temp. 190 stopni
 FB_IMG_1477846530701 (1)
Smacznego!!!!

#Cytryny#TwojeZdrowieACytryna

Pamiętajcie o piciu wody z cytryną rano. Dzięki temu nasz metabolizm się unormuje.

Cytryna to naturalna ochrona naszego organizmu przed przeziębieniami.
Cytryna oczyszcza nasz organizm z toksyn dzięki czemu wspomaga odchudzanie.
Cytryna powoduje wydzielanie się enzymów trawiennych co powoduje
samooczyszczanie się organizmu.
Pamiętaj zaczynaj dzień od szklanki wody z cytryną. Ale pij ją małymi łyczkami
bo tylko wtedy nawodnisz dobrze swój organizm. Nawet jeśli chce Ci się pić, pijąc
tzw. chełstami nie pomożesz sobie tylko jeszcze bardziej będzie chciało Ci się pić.
Wbrew pozorom cytryna nie zawiera zbyt wiele witaminy C ale ma w swoim składzie
jej na tyle dużo, że wystarczy by wzmocniła naszą odporność i łagodziła stany zapalne.
Cytryna bogata jest w potas, magnez, żelazo, beta- karoten, witaminy Ai B.
Pamiętaj przed każdym użyciem cytryny: wymyj ją dokładnie i sparz wrzątkiem.
Jeśli reakcja Twojego żołądka na picie wody z sokiem z cytryny nie jest prawidłowa
 czyli ( boli Cię brzuch) spróbuj dnia następnego dać mniej soku. A jeśli to nie pomoże
nie będziesz mogła jej pić.
Ćwiczysz? Mam nadzieje że tak! To dobry okres na robienie czegoś dla siebie.
Pamiętaj jeść możesz wszystko ale zdrowo i regularnie- to jest klucz do sukcesu.
cytryny-kalorie-wartosci-odzywcze

KURKUMA- właściwości i zastosowanie. Samo zdrowie!

Kurkuma- od dawna stosowana zarówno w kuchni jak i w medycynie 
tradycyjnej Bliskiego Wschodu.
Dookoła trąbią aby nie unikać tej przyprawy a wręcz przeciwnie ponoć
łyżeczka dziennie uchroni nas od wielu
chorób i przypadłości. Ale jak zjeść tą łyżeczkę? Najlepiej
dodawać ją do gotowanych potraw, sypać na kanapeczki.
Kurkumę możesz dodawać do koktajli.
Kurkuma to przyprawa otrzymywana z rośliny zwanej ostryżem ( jest to 
roślina podobna do imbiru).
Kurkumina która jest głównym składnikiem kurkumy, to właśnie ona
posiada wiele właściwości leczniczych.
Jest ona stosowana w łagodzeniu bóli menstruacyjnych, chorób układu 
oddechowego, stanów zapalnych,chorób pasożytniczych, niedrożności 
wątroby. Kurkuma wspomaga pracę mózgu, pomaga w  dolegliwościach 
trawiennych.
Jeśli cierpisz na zespół suchego oka, jaskrę- kurkuma również Ci w
tym pomoże. Obniża poziom cukru we krwi i cholesterolu.
Tak naprawdę wiele przypraw, ziół i warzyw ma właściwości lecznicze.
Jakbyśmy mieli jeść wszystko to co ma nam pomóc
to nie wystarczyłoby nam dnia ale jak wybierzesz kilka z cudownych 
produktów na pewno Ci nie zaszkodzą.
Kurkuminę można dostać również w tabletkach :)
Kurkuma ma również zastosowanie w kosmetyce. Można robić z niej
maseczkę na twarz ( bardzo przydatna na cerę tłustą
i trądzikową). Aby zrobić taką maseczkę potrzebujesz: łyżeczkę
kurkumy, miodu i 2 łyżeczki mleka. Mieszasz i kładziesz na 20 min
na twarz omijając okolice oczu. Ale osoby, które mają suchą cerę
lepiej niech jej nie stosują-bo mogą gubić skórę jak wąż :///

Uważajcie na siebie w ten jesienny okres bo można łatwo zachorować. 
Ale można łatwo też nabrać zbędnych kilogramów. Jeśli już siedzisz
przed tv i masz ochotę coś pochrupać- zjedz orzechy
lub suszone owoce. Zrób sobie chipsy z warzyw ( pokrojone w paseczki 
warzywa zapiekane w piekarniku)
Nie paś się tym co niezdrowe bo będziesz tego żałować.

Dzisiaj niedziela te które ćwiczą mają wolne:))) Pamiętaj jeśli
ćwiczysz codziennie- musisz jeden dzień odpocząć a jeśli ćwiczysz
dwa razy w tygodniu to dzisiaj nie odpuszczaj!!!!


RAJSKI KOKOS :) Kokosanki, Bounty

Kokos- niewiele z nas go kupuje w całości gdyż w czasach wygody wolimy kupić już przetworzonego kokosa niż bawić się w często nieudolne łupanie mega orzecha! Ale to nic wiórki kokosowe, olej kokosowy, mleko kokosowe wszystkie te produkty mają cudowne właściwości i pomagają nam przede wszystkim w odchudzaniu

( przyspiesza przemianę materii) :)

Kokos jest bogaty w błonnik, potas, kwas foliowy, magnez, fosfor, żelazo, wapń, witaminy: C, B6, E, K, Niacynę, Ryboflawinę, Tiaminę.

Nasycone kwasy tłuszczowe zawarte w miąższu z kokosa obniżają poziom cholesterolu i nie powodują miażdżycy, kokos zapobiega powstawaniu próchnicy. Niektórzy naukowcy twierdzą, że substancje znajdujące się w miąższu z kokosa potrafią zwalczyć gronkowca, opryszczkę, grypę czy nawet odrę. Trójglicerydy zawarte w kokosie pomagają w leczeniu Parkinsona i Alzheimera ( jednak nie jest to w 100% potwierdzone- badania trwają).

 

Ja wiórki kokosowe jem codziennie z owsianką :) Olej kokosowy służy mi do smażenia. Olejem kokosowym możemy również natłuszczać ciało :)

A dzisiaj mam dla was propozycję Bounty/ kokosanki :)

Potrzebne składniki:

- 100g wiórek kokosowych,

- 2 łyżki miodu,

- 1/4 szklanki mleka,

- 35 g mąki owsianej,

- 10 orzeszków laskowych,

- 100 g gorzkiej czekolady

Wiórki, miód i mleko mieszam ze sobą i odstawiam na 15 min do zamrażarki, następnie dodaję mąkę i kulammmmmmmm :) Do każdej kulki wkładam obranego orzeszka laskowego ( no zapewne nikt nie wsadzi z łupinką hehhe) kuleczki wkładam do nagrzanego piekarnika do 180 stopni na 15 min. Kiedy kulki stygną, w kąpieli wodnej roztapiam czekoladkę dodając do niej trochę wody, żeby nie była zbyt gęsta i turlam kulki po czekoladce :ppp

Gotowe kuleczki wkładam do lodówki i po 10 min jemmmmmmmmmmmmmmmmmmm

20161011_185409_resized

ahhhhhhh to z braku energii przygotowałam te kulki- musiałam!

Do kulek możesz dodać migdał lub inny ulubiony orzech a możesz też nic nie dodawać i nie oblewać czekoladą.

Wiadomo nie smakują jak ze sklepu bo nie są z ulepszaczami smaku i innymi truciznami ale też są pyszne :)

………………….

Dzisiaj próbuję nowych ćwiczeń ale napiszę dopiero jak sama je zrobię :PPP

Nie daj się pogodzie!!!

Za oknami okropna pogoda. Już się zaczęło- zimno, szaro, buro i ponuro:/// Nie lubię takiej pogody bo źle mnie nastraja. Ale mam na to sposób :) zaczynam oglądać swoje zdjęcia na których jestem uśmiechnięta i wtedy mi lepiej a jak trafię na fotki z mojej metamorfozy to wówczas przechodzi mi cała złość :)

20160904_123957_resizedKażdy z nas ma swój sposób a jak nie masz spróbuj go odnaleźć ale nie obżeraniem się hehehe

Jesienna depresja nie może Ciebie dopaść!!! Nie daj się! Ćwicz- nie przestawaj. Pamiętaj to jest dobry okres bo spędzasz więcej czasu w domu więc możesz wygospodarować godzinkę dla siebie. A jaką będziesz miała satysfakcje :)

Na dzisiaj mam dla Ciebie taki plan- zrób sobie ćwiczenia ale nie dam Ci żadnego linka z podpowiedzią. Proszę wykonaj je sama- rób takie ćwiczenia jakie pamiętasz i lubisz- zobaczysz jaka świetna zabawa :P

Po wykonaniu zadania zaparz sobie ulubioną herbatkę i wtedy usiądź pod ciepłym kocykiem i włącz ulubiony program :P

Ciao! Ciao!

SOK Z BURAKA!!! SAMO ZDROWIE :)

Czy ktoś zamawiał sok z buraka? Burak taki tani i zdrowy a traktowany przez wielu po macoszemu. Przyznaj się ile razy w roku sięgasz po buraki? Chyba tylko jak masz ochotę na surówkę z buraczków lub zupę. Buraka można przygotowywać na wiele sposobów: możemy go upiec w piekarniku ( dobra alternatywa frytek), możemy go ugotować lub zrobić z niego przepyszny sok.

Burak i jego boskie właściwości:

Burak bogaty jest w wiele witamin (A, B1, B2, B3, B4, B5, B12, C) oraz w żelazo, potas, magnez fosfor, wapń, miedź, lit, bor, cynk, chlr, fluor, sód, mangan, kobalt. Ponadto zawiera białka, cukry, karoten, bioflawonidy, betaninę, kwas jabłkowy, kwas cytrynowy, kwas szczawiowy i foliowy.

Ta czerwona bomba ma bardzo mało kalorii, jest najskuteczniejszy ze wszystkich warzyw w walce z rakiem ( hamuje lub cofa komórki rakowe). Pomagają organizmowi przy anemii, nadciśnieniu, zwalcza zgagę, zaparcia i kaca, wspomaga leczenie otyłości, pomaga przy owrzodzeniach żołądka.

Burak świetnie nadaje się do oczyszczenia organizmu, poprawiają samopoczucie, zmniejszają napięcia nerwowe,leczą depresję. BURAK JEST TEŻ WSPANIAŁYM WARZYWEM NA POTENCJĘ ( bo ma w sobie bor).

Buraki na niepłodność, demencję, grzybicę, laktację ( ból), zapobiega drętwieniu kończyn, wzmacnia organizm, zapobiega osteoporozie, leczy nerki i wątrobę, poprawiają kondycję włosów i paznokci, reguluje cholesterol.

ALE CUKRZYCY NIE POWINNI SIĘGAĆ PO BURAKI BO MAJĄ DUŻO CUKRÓW!!!

OSOBY Z NISKIM CIŚNIENIEM JAK WYPIJĄ SOK Z BURAKA BĘDĄ ODCZUWAĆ SENNOŚĆ- OCZYWIŚCIE NA WIECZÓR OK :)

OSOBY Z KAMICĄ NERKOWĄ BĄDŹ REUMATYZMEM POWINNY BURAKI PRZYPRAWIAĆ DUŻĄ ILOŚCIĄ LIŚCIA LAUROWEGO ZE WZGLĘDU NA DUŻE POKŁADY SZCZAWIANÓW W SKŁADZIE BURAKA, KTÓRE ZAOSTRZAJĄ TE CHOROBY- JA OSOBIŚCIE MÓWIĘ LEPIEJ NIE PIĆ!

Także moi mili od dzisiaj pijemy sok z buraka!!!!

Moim zdaniem powinniśmy pić jedną szklaneczkę dziennie- APELUJĘ! Żeby sok był smaczniejszy możemy dodać jabłka lub marchew. Ja zrobiłam z jabłuszkiem. Tanio, smacznie i przyjemnie a w sklepie gotowe soki powalają ceną!!!

20160928_180237_resized20160928_181834_resized20160928_184528_resized

Jeśli boli Cię kręgosłup polecam ćwiczenia dedykowane właśnie na tę dolegliwość- mnie dopadła rwa kulszowa ( ten kto ma, ten wie co przeżywam) ale myślę że jak trochę przejdzie to ćwiczenia wykonam :PPPP

MUSY OWOCOWE

Bardzo dobrą alternatywą na szybki posiłek są gotowe musy owocowe- dostępne od jakiegoś czasu prawie w każdym sklepie. Często zastanawiasz się co zjesz na podwieczorek albo jak będziesz w podróży bądź ogólnie w miejscu gdzie nie przygotujesz sobie posiłku a nie chce Cie się robić kanapek czy bułek możesz posilić się tym gotowym musem. W składzie tego musu są tylko owoce i nic więcej dlatego polecam. Dla Ciebie i Twojego dziecka również.

20160926_210718_resized

Mus możesz również dodać do serka wiejskiego :) Też jest pycha :p

UWAGA!!

Ostatnio nacięłam się na oliwki ://// z konserwantami :/// Musicie czytać składy bardzo dokładnie. Myślisz, że kupujesz warzywo czy owoc i  musi być to zdrowe aczkolwiek niekoniecznie zawsze. Nieraz wrzucasz produkt do koszyka bo ślepo wierzysz że jest on ” czysty” a dopiero później okazuje się co w sobie kryje.

Pytam raz jeszcze dlaczego?!!!!!!!!!!!!! Dlaczego producenci walą w te produkty to ścierwo???? Czyżby mieli podpisane umowy z koncernami farmaceutycznymi?? Czy świadomie w białych rękawiczkach dążą do naszej destrukcji?? Zastanawiają mnie produkty na których jest napisane bez konserwantów i sztucznych barwników, bez GMO- czy gdyby zostały przebadane ich skład odzwierciedlałby to co jest na etykiecie? Najlepsze są płatki kukurydziane, które są bez glutenu hehehhee WIADOMO, ŻE BĘDĄ BEZ GLUTENU BO SĄ KUKURYDZIANE A KUKURYDZA NIE MA GLUTENU!!!!!!

PAN BROKUŁ, brokuł w nowej odsłonie:)

Jak Wam idzie? Pamiętaj zdrowa i zbilansowana dieta to 70% sukcesu. Kolejne 30% to regularne ćwiczenia dopasowane pod Ciebie. Nie musisz wylewać siódmych potów żeby osiągnąć swój cel. Wystarczy zacząć i trzymać się swojego planu. Parę chwil  i sama nie będziesz mogła uwierzyć w to że musisz lecieć do sklepu po nowe ciuchy. Noweeeeeeeeeeeeee mniejsze ciuchyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :))))))) Zobaczysz jak Cię to zmotywuje, będziesz chciała więcej i pokochasz to co robisz tak samo jak ja :))) Pierwsza rzecz od której musisz zacząć to Twoja głowa- musisz zdać sobie sprawę z tego po co to robisz i czy w ogóle chcesz to robić!!! Musisz wytrzymać a jak osiągniesz już to o czym tak długo marzyłaś będziesz musiała tylko to podtrzymywać.

Coś nowego, przepis na brokuł w innym wydaniu :)

Potrzebne składniki:

-jeden  brokuł,

- trzy ząbki czosnku,

-jedna cebula,

- sól morska, pieprz czarny oraz ziołowy

Odcinamy nóżkę brokułowi i myjemy go dokładnie. Następnie siekamy tak brokuła żeby był rozdrobniony mniej więcej jak ziarenko ryżu ( ja pomogłam sobie robotem kuchennym z funkcją siekania). Z czosnkiem robimy to samo. Między czasie cebulkę pokrojoną w drobną kosteczkę trzeba zeszklić na patelni. Do cebulki podajemy posiekany brokuł wraz z czosnkiem i przyprawami. Dolewamy troszkę wody i na małym ogniu dusimy od czasu do czasu mieszając, jeśli wyparuje woda podlewamy raz jeszcze i dusimy aż do całkowitego wyparowania. Gotowe:) tak przygotowanego brokuła możesz podawać do mięsa i możesz też zjeść go samego. Można też to wszystko zblenować i będzie puree :) pychaaaaaa

ĆWICZENIA NA DZISIAJ :)

dla zaawansowaych:

dla początkujących:

 

MLEKO KOKOSOWE

Takie oczywiste i banalne. Czemu ja tego nigdy nie zrobiłam?!! Hmmmmm Dowiedziałam się o mleku kokosowym przy okazji robienia zdrowego deseru, którego jednym ze składników było mleko roślinne. Nie ukrywam, zaczęłam się zastanawiać przez chwilkę co to jest mleko roślinne hehee wiedziałam że sojowe…ok i co dalej?! No jak co wujek Google :) i wszystko jasne, mleko roślinne możemy zrobić z wielu produktów: kokosowe, sojowe, owsiane, orzechowe. Pierwsze zrobiłam kokosowe- bardzo łatwo się je robi a potrzebne do przygotowania są wiórki kokosowe i woda. Proste???? Jasne, że tak!

Przygotowanie na 1l mleka:

- 200g wiórków kokosowych,

- 1,2 litra wody

Wiórki kokosowe namaczamy w wodzie na całą noc. Rano w tej samej wodzie gotujemy wiórki. Żeby mleko było troszkę słodsze możesz dodać łyżkę miodu aczkolwiek ja nie dawałam. Następnie wiórki z wodą miksujemy przez około 5min. Teraz potrzebna będzie nam ściereczka i durszlak. Gotowe mleko przecedzamy a z wiórków wyciskamy pozostałe soki. Mleko gotowe! Takie mleko możesz dodawać do deserów, kawy i ogólnie zastąpić nim krowie mleko.

IMG-1474039889159-V_resizedTakie mleko może postać w lodówce do 4 dni. Przed każdym użyciem należy nim wstrząsnąć.

Powiem szczerze wiadomo, że nie smakuje jak mleko krowie ale czy tak czy inaczej jest pyszne :ppp Bez konserwantów i barwników. Naturalne mleko. Często mleko w sklepach jest drogie i dodawane są do niego zbędne składniki, które szkodzą. A tu w domowej produkcji za niewielką cenę masz coś zdrowego i dobrego :)

 

Propozycja ćwiczeń na dzisiaj: lekki PILATES

 

PERFECT BODY

Wrzesień to dobry czas na rozpoczęcie nowego życia- pamiętasz? Jeśli nie lubisz ćwiczyć sama w domu, możesz zapisać się na fitness i ćwiczyć z grupą :) Możesz biegać, chodzić na basen, uprawiać jakikolwiek sport byle tylko byś się ruszała. Nadchodzi jesień, czas który sprzyja leżeniu na kanapie, łatwo popaść w depresję- dlatego weź się za siebie. Będziesz miała więcej czasu na to aby zrobić coś tylko dla siebie. Lubisz oglądać telewizję? Dobrze, oglądaj ćwicząc :)))) Dasz radę! Wierzę w Ciebie :)) Pokaż wszystkim że potrafisz, pokaż swój charakter!!!! Walcz o nową siebie i lepsze jutro!!! Ja zaczynałam od 6 min dziennie a teraz co??!!!Nie wyobrażam sobie życia beż ćwiczeń. Ja naprawdę źle się czuje ( psychicznie i fizycznie) jak nie poćwiczę.

Na dzisiaj polecam:

Przepis na świetną sałatkę ( zrobił mi ją mój znajomy i się w niej zakochałam- prosta ale jakaaaaaaaaaaaaaaaa):

Potrzebne składniki:

- rukola,

- pomidorki koktajlowe,

- kurczak pokrojony w kosteczkę w curry,

- zielone oliwki,

- feta,

- prażone pestki dyni,

- oliwa, oregano, bazylia, rozmaryn

Zamiast kurczaka możesz dodać szynkę parmeńską i jajeczko – będzie szybciej :))

 Page 1 of 5  1  2  3  4  5 »